Briefly in English

Mediayhtiöiden mainonta

Vuoden 2017 uudet kategoriat on luotu kansainvälinen PromaxBDA -tapahtuman innoittajamana. Muista valita oikea kilpailusarja: Ohjelmatrailerit, Brändimainokset, Monimedialanseeraukset ja Mobile first -toteutus. Sarjojen kuvaukset löydät alta säännöissä. 

Kilpailuun ilmoittaudutaan täyttämällä ilmoittautumislomake ja lähettämällä aineisto 2.6.2017 mennessä missä tahansa tiedostomuodossa (ääni liitettynä kuvaan > EI erillisinä tiedostoina) Post Control Oy:lle. Osallistumismaksu on yksittäiseltä työltä 200 €. Kilpailumaksut laskutetaan ja niihin lisätään alv. 24 %.

Lisätietoja mediamessage@satu.fi tai SATU ry:n toimisto p. 010 219 6880.


Lue säännöt

Mediayhtiöiden mainonta 2017

Kilpailu  on tarkoitettu mediayhtiöiden (television ja verkkopalveluiden tvs.) omien sisältöjen ja palveluiden markkinoinnille seuraavissa kategorioissa:

1.Ohjelmatrailerit 

Kilpailukelpoisia ovat yksittäiset ohjelmasisältöjä mainostavat trailerit riippumatta siitä, missä niitä esitetään. Ohjelmatrailerin enimmäispituus voi olla 90 sekuntia.

2. Brändimainokset

Kilpailukelpoisia ovat yksittäiset brändimainokset, jotka mainostavat mediayhtiöiden erilaisia sisältöjä (kanavat, kokonaisuudet, kaudet, viikoloppuputket tai muut vastaavat) ja joiden ohjelmasisältö voi koostua useammasta ohjelmasta siitä riippumatta, missä niitä esitetään. Tuomaristo voi päättää jakaa mainokset kahteen sarjaan siten, että toisessa on olemassa olevasta materiaalista leikatut mainokset ja toisessa kokonaan uuteen tuotantoon perustuvat mainokset. Mainosten enimmäispituus voi olla 90 sekuntia.

3. Monimedialanseeraukset

Kilpailukelpoisia ovat markkinointikokonaisuudet, joilla audiovisuaalisia sisältöjä lanseerataan eri medioissa ja jakeluteissä, niiden kohderyhmät ja käyttötavat huomioiden. Monimedialanseerauksista on tehtävä kilpailuun enintään 90 sekunnin videokooste ja lyhyt kirjallinen kuvaus mikä kampanjan tavoite oli ja miten se toimi.

4. Mobile first – toteutus
Kategoria on tarkoitettu lyhyille trailereille. Kategoriaan ilmoitettuja trailereita arvioidaan ensisijaisesti mobiili-katselun mahdollisuuksien huomioon ottamisesta. Mobile first-toteutusten toiminnallisuus tulee esitellä videona, jonka enimmäispituus voi olla 60 sekuntia.

Tuomaristolla on oikeus muuttaa kilpailuun ilmoitettujen töiden katergoriointia tai olla hyväksymättä ilmoitettua työtä. Kilpailutöiltä edellytetään, että ne ovat esitetty julkisesti 1.6.2016 - 31.5.2017 välisenä aikana, eivätkä ole aikaisemmin voittaneet kilpailussa. Kilpailutyön voi ilmoittaa kilpailuun sen tilaaja, suunnittelija tai tuottaja. Järjestäjällä on oikeus esittää ja arkistoida kilpailun töitä internet-sivuilla ja oikeus tallentaa loppukilpailun työt arkistokäyttöön sekä esittää ja koostaa voittajat kilpailun palkintogaalassa.

Päätöksenteossa painotetaan suomalaisten tekijöiden osuutta trailereiden, mainosten ja kampanjoiden suunnittelussa ja tuotannossa.

TUOMARISTO

Tuomaristo koostuu erikseen kutsuttavista asiantuntijoista Yleisradio Oy, MTV Oy, Nelonen Media/Sanoma Media Finland Oy, Discovery Networks Finland, Fox Networks Group ja Elisa -kanavien markkinointitiimistä ja alan ammattilaisia.

PALKINNOT

Kilpailussa jaetaan yksi kunniakirja jokaisen kategorian voittajalle. Voittajat julkistetaan 10.8.2017 Media & Message -tapahtumassa.

ILMOITTAUTUMINEN JA OSALLISTUMISMAKSUT

Kilpailuun voi ilmoittautua osoitteessa www. mediamessage.fi/kilpailu. Ilmoittautuminen päättyy 2.6.2017 klo 16.00. Materiaalin voi toimittaa missä tahansa tiedostomuodossa. Tarkemmat ohjeet kilpailusivuilla.
Kilpailun osallistumismaksut ovat 200 € mainokselta tai ohjelmapuffilta. Kilpailumaksut laskutetaan ja hintoihin lisätään voimassa oleva alv. 24 %.

 

Tulosta säännöt